GEÇEN ZAMAN NE ÇABUK GEÇİYOR ?

Merhabalar;
Bugün kaybettiklerimizden bahsediceğiz. Gidip de geri gelmeyen zamanlarımızdan bahsediceğiz. Ben bu satırları yazarken aklıma çocukluk anılarım geliyor. Daha dün yaşamışım gibi o duyguları hala hissedebiliyorum içimde. Konuşmayı ne zaman öğrendim, ne zaman ilk defa anne-baba dedim. İlk karnemi aldığımda kı o heyecan ondan ziyade okula kayıt olmaya gittiğim ve okuldaki ilk günüm. Liseye ilk başladığım gün, lisedeki sevgili olduklarım, kavga ettiğim insanlar. Bu örnekleri çoğaltmak mümkün. Ama dostlar inanın ki bu anıları her ne kadar yaşanmışlık olarak hatırlasam da BAZI zamanlar benim için bir şey ifade etmiyorlar. Çünkü geçen zamanı oldukça verimsiz kullanımışım. O zaman ki düşünce yapım geçen zaman bir daha geri gelmeyecek tarzında değildi. Dostlar benim burda demek istediğim şey şu her anımızın bizim için ne kadar önemli olduğunu düşünerek yaşayalım. Her anımızı ileride çocuğumuza sanki o anımızı anlatıyormuşcasına yaşayalım. Şunu unutmamak gerekir ki bu yaşadığımız an gün gelecek ki sadece bir anı olacak. İnsan  hayatının ilerleyen zamanlarında yaşanacak şeyler olmayacak, anılar yaşanmışlıklar olacak. Ve o zaman geldiğinde geçmişe dönüp baktığımızda suratımızda tebessüm oluşuyorsa............ :)))

Yorumlar